SeneCura SeniorCentrum Šanov

SeneCura SeniorCentrum Šanov získalo Národní cenu spokojený zákazník Jihomoravského kraje

Dobrá zpráva pro obyvatele jižní Moravy: SeniorCentrum Šanov dále potvrzuje kvalitu svých služeb

Ředitel SeniorCentra Michal Veleba a vrchní sestra Dana Valachovičová převzali 12. 11. 2019 od náměstka jihomoravského hejtmana Petra Hýblera Národní cenu spokojený zákazník Jihomoravského kraje, která je dalším z ocenění, které tento domov pro seniory v Šanově v poslední době získal. Obyvatelé Jihomoravského kraje tak mají k dispozici pobytové sociální zařízení pro seniory, které splňuje vysoké požadavky v oblasti péče o seniory včetně těch s Alzheimerovou chorobou či jinou formou demence. Navíc Národní cenu spokojený zákazník získalo SeniorCentrum Šanov jako jedno z mála sociálních zařízení v historii této soutěže.

„Jsem velmi rád, že na jižní Moravě máme takové zařízení, které svým klientům poskytuje služby i s odpovídající ´nadstandardní´ odbornou úrovní a jehož služby jim přinášejí výjimečný užitek a uspokojení jejich potřeb. Gratuluji do Šanova a jsem přesvědčen, že půjde o inspiraci pro další obdobná zařízení v našem kraji,“ uvedl hejtman Jihomoravského kraje Bohumil Šimek.

Kromě Národní ceny nedávno SeniorCentrum Šanov obhájilo také vysoce náročnou certifikaci Vážka, kterou uděluje Česká alzheimerovská společnost. V certifikaci získalo více než 90 bodů ze 100 možných a takových výsledků dosáhlo v České republice pouze 21 zařízení. Tento úspěch dokládá, že zařízení splňuje přísná kritéria také v oblasti péče o lidi s demencí. „Nově získané ceny spokojeného zákazníka si opravdu vážíme, protože je potvrzením kvality našich služeb přímo ze strany klientů. Tato cena je pro nás velkou motivací a ujištěním, že jdeme správným směrem,“ uvedl Michal Veleba, ředitel domova SeneCura v Šanově. Podle něj klienti – zákazníci oceňují zejména individuální přístup. Kromě standardních služeb v domově pomáhají podporovat kognitivní funkce a zpomalit progresi demence seniora například reminiscenční (vzpomínkovou) terapií pomocí retro koutků nebo tzv. Knihou života s osobními fotografiemi klienta zachycujícími jeho život.

Národní cenu spokojeného zákazníka uděluje Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vždy pod patronací hejtmanů celkem v pěti krajích České republiky. Od roku 2001 tak bylo oceněno na 1 200 podnikatelů a firem. Komise SČS hodnotí kvalitu s cílem vytvořit platformu pro zviditelnění podnikatelů uspokojujících stále se zvyšující potřeby a nároky spotřebitelů. „Ocenění sociálního zařízení je výjimkou, ta ale právě potvrzuje vysokou kvalitu služeb SeneCura SeniorCentra Šanov,“ řekl Libor Dupal, předseda Správní rady SČS. Ocenění se uděluje na dva roky a jeho cílem je ukázat v různých oborech pozitivní přístup podnikatelů k otázkám spojeným s kultivací trhu a prosadit i vnímání ochrany spotřebitele jako nedílné součásti regionální politiky a aktivit spadajících do působnosti regionální a místní samosprávy.

Děkujeme všem, kteří nás podpořili! Velmi si toho vážíme.

Předchozí článekDalší článek